We're finding out the details of Nissan Motor's restructuring plans after it posted a huge financial loss in the business year through March.
私たちは見いだしつつあります、日産自動車の再構築計画の詳細を、それが巨額の財務上の損失(赤字)を公表したあとの、3月までの営業年度における。
The restructuring plan announced on Tuesday includes reducing factories worldwide by fiscal 2027.
火曜日(5月13日)に発表されたその再構築計画は、世界各地の工場を削減することを含みます、2027年度までに。
Sources say the reduction plan includes the Oppama plant in Kanagawa Prefecture and the Shonan plant of Nissan's subsidiary Nissan Shatai in the same prefecture.
情報源(関係者)は述べています、その削減計画は含むと、神奈川県の追浜工場を、そして日産の子会社・日産車体の湘南工場を、同じ県内の。
Sluggish sales have led to low production rates at the two facilities.
低迷する売り上げがつながりました、低い生産率(稼働率)に、その2つの施設での。
The Oppama plant started operations in 1961 and was Nissan's first factory dedicated to making passenger cars.
追浜工場は操業を始めました、1961年に、そして日産初の工場でした、乗用車づくりを専門とした。
It produces EVs and hybrid cars, with an annual capacity of 240,000 units.
それは生産しています、電気自動車とハイブリッド車を、年間(生産)能力を持って、24万台の。
The plant also served as a "mother factory," sharing cutting-edge technology and know-how with factories overseas.
その工場はまた、「マザー工場」としての役割を担いました、最新の技術とノウハウを共有して、海外の工場に。
Nissan has not confirmed the details of its plant reductions.